1. Taraflar
1.1: Bu sözlesme hizmetler bölümünde belirtilen hizmetleri (Hizmetler olarak anılacaktır) saglayan Siberia Bilisim Internet Hizmetleri (Siberia olarak anılacaktır) ile Yeni müsteri kaydı bölümünde belirtilen detayları ile belirtilen kisi/kurum (Müsteri olarak anılacaktır) arasında Siberia’e ait olan https://siberia.com.tr/ internet adresinde faaliyet gösteren internet sitesinin (Site olarak anılacaktır) kullanımı ve bu site üzerinden satın alınacak ve bu muhasebe ve faturalandırma Siberia Bilisim Internet Hizmetleri asagıda belirtilen madde ve kosullar ile imza altına alınmıs sayılacaktır.
1.2: Taraflar is bu sözlesmede yazılı bilgilerin dogrulugunu beyan, kabul ve taahhüt etme zorundadırlar.
2. Konusu
2.1: İs bu sözlesme müsteri tarafından site üzerindeki islemlerinde, siparislerinde, gönderdigi Mesajlarında kayıt isleminde vermis oldugu bilgiler dogrultusunda yapmaya ve yapmamaya izni olan bölümleri, siparislerinde tercihleri uyarınca alacagı hizmetler karsılıgında Siberia’e ödeyecegi ücretleri düzenleyecektir. Bu hizmet ve islem açıklamaları asagıdaki gibidir.
2.2: Üyelik bilgileri müsteri tarafından üye olunma sırasında girilen bilgilerdir. Bu bilgiler yapılan islemlerde baz alınacagından müsteri ve üyenin bu bilgileri hatasız eksiksiz ve dogru girdigi varsayılmaktadır.
3. Sorumluluklar
3.1: 3.1: Siberia, müsterinin talebi üzerine siparis olarak ilettigi hizmetleri saglayacaktır. Siparisin kabulü mesajı ile Siberia ilgili ücreti tahsil ettigini kabul edip söz konusu sipariste belirtilen hizmeti verecegini taahhüt edecektir.
3.2: Ödeme sekli, KDV farkları siparis sırasında çıkartılacak toplam miktar ile belirtilerek müsterinin aylık veya yıllık ödeme tercihlerine göre ödemesi gereken ücretler Siberia tarafından bildirilecektir. Ürünün yada ürünlerin yer aldıgı satıs sayfasının altında KDV Dahil ibaresi var ise, sistem KDV’yi hesaplamadan siparisi tamamlayacaktır.
3.3: Siparis kabulü ve islemlerin onaylanmasından sonra Siberia, müsteri siparisi detayında bulunan hizmete iliskin kontrol panel, ftp, SQL ve e-mail kullanıcı adları ve sifrelerini müsteriye iletecek ve hizmet baslamıs olacaktır. İlgili hesapların ve sifrelerin sorumlulugu müsterinin sorumlulugunda olup bu konulardan dogabilecek zarar ve ziyandan müsteri sorumlu olacaktır.
3.4: Müsteri, aldıgı hizmet dâhilinde Siberia tarafından aldıgı beyan ve uyarılara uyacagını taahhüt eder. Müsteri, hosting hesabından faydalanırken Siberia tarafından yayınlanan her türlü ihtar ya da bildirime uymayı beyan, kabul ve taahhüt eder. Müsteri, almıs oldugu bulundurma hizmetinde kendisine ücretsiz ve sınırsız olarak verilen hizmetleri yine ücretli ya da ücretsiz ve/veya sınırlı ya da sınırsız olarak üçüncü kisilere dagıtamaz, satamaz.
3.5: Müsteri, hizmet süresince firma adını kötüleyici, lekeleyici ve/veya assagılayıcı bir davranısta veya firma yetkililerine yönelik hakaret içerikli mesaj/ses iletilir ise Siberia hizmetini sonlandırma hakkını saklı tutar.
3.6: Müsteri, alan adı, hosting veya aldıgı hizmetlerin kullanılması sırasında yürürlükte olan veya sözlesme süresince yürürlülüge girecek olan vergi, harç ve benzer yükümlülüklerin kendisine ait oldugunu ve karsılayacagını kabul ve taahhüt eder.
3.7: Müsteri, hizmeti dâhilinde barındırdıgı tüm dosya, doküman ve programlardan, web sitesi ve mail hizmetleri ile kullanacagı ve faydalanacagı tüm islemlerden kendisi sorumlu oldugunu, söz konusu veri, bilgi ve beyanların yasalara aykırılıgından dogabilecek tüm hukuki ve cezai sorumlulugu kendisi karsılamayı kabul ve taahhüt eder. İs bu konuda dogabilecek sorunlardan Siberia'e herhangi bir kusur iletilemez. Siberia, sayfaları gönderilmeden önce gözden geçirmez, dogrulamaz, ciro etmez veya kullanıcı tarafından yapılmıs sayfalar için herhangi bir sekilde bir sorumluluk almaz. Siberia, kullanıcı hesaplarını bu ana hatları ihlal ettigi için veya baska bir sebeple veya Siberia’in kendi veya kullanıcılarından herhangi birinin isine zararlı olduguna inandıgı için fesih edebilir. Siberia hukuka aykırılık teskil eden filleri ve eylemleri ögrendiginden itibaren müsteriye haber vermeden silmek hakkına sahiptir.
3.8: Siberia, sagladıgı hizmet içerisinde bulunan müsteri verilerinin hatalı kullanımlarından, veri içeriklerinden, e-mail ile kullanılan tüm verilerden dogabilecek hiç bir maddi veya manevi zararlardan sorumlu tutulamaz. Bu verilerin yedekleme ve saklama yükümlükleri müsteriye aittir. Siberia müsterinin tüm verilerini düzenli bir biçimde yedekleme ve bakım islemine tabi tutacaktır. Buna ragmen Siberia hizmetlerinde meydana gelebilecek kesinti veya veri kaybından dolayı olusabilecek hatalardan, zarardan ve ziyandan Siberia sorumlu degildir. Verilerin yedeklenmesi sözlesme metninde aksi belirtilmedigi sürece müsterinin sorumlulugundadır.
3.9: Siberia, müsteri tarafından siparis verilmis ve ödemesi sorunsuz olarak gerçeklestirilmis domain adı tescil islemlerini yürütecektir. Tescil edilen ve siparis ile kabul edilen tescil talebi ile ücreti ödenen domain alan adının sahibi müsteridir. Siberia bu konuda müsterinin talepleri dogrultusunda domain adı üzerinde islem yapabilecektir. Müsteri tarafından domain adı üzerinde bir düzenleme, degisiklik ve transfer taleplerini en kısa sürede yapacaktır.
3.10: Müsteri, firmayı karalama, olumsuz elestirme, internet ortamında ya da baska platformda bu tarz kampanyalar düzenlenmesi takdirde hesap sorgusuz ve sualsiz sunuculardan silinerek, firmamız hiçbir sorumluluk kabul etmeyecektir.
3.11: Müsteri, aldigi hizmetin faturasini adresine istedigi zaman kargo ucretini kendisi odemekle yukumludur, eger kargo ucretini odemeyip kargoyu geri cevirir ise kargo ucreti musterinin panelinde fatura olarak yansitilir. Eger musteri yansitilan faturayi odememekte israr ederse fatura icerigindeki urun ve hizmetler fatura odenene kadar bloke edilir.
3.12: Müsteri, Siberia tarafından kaynaklanmayan yazılımsal bir sorun yasadıgı takdirde firmamızı sorumlu tutamaz. Sunucu hizmetleri unmanaged olarak saglanmaktadır, tüm sorumluluk müsteriye aittir.
3.13: Müsteri, siparisini verdigi hizmetin ödemesini yaptıktan sonra en geç 48 saat içerisinde hizmetini teslim alacaktır. Eger bu süre içerisinde hizmetini teslim alamaz ise, talep ederse ödemesini geri talep edebilecektir.
4. Süre
4.1: İs bu sözlesme siparis ve ödeme islemlerinin internet ortamından Siberia'e iletilmesi ile birlikte tarafların belirtilen hak ve yükümlülükleri baslar.
4.2: Sözlesme süresi müsterinin ilgili hizmet için siparis sırasında seçmis oldugu ödeme periyodu kadardır.
4.3: Taraflar sözlesmenin sona ermesinden 10 is günü öncesine kadar sözlesmenin süre sonunda sona erecegini ihtar etmemisler ise sözlesme aynı sart ve hükümler ile önceki sözlesme süresi kadar uzar. (ücret hususunda meydana gelen degisiklikler saklıdır.)
4.4: Verilen hosting ve reseller hesapları ödeme onayı sonrası sistem tarafından otomatik olarak aktif edilmektedir. Radyo hosting, VDS, Dedicated sunucu vb. özel kurulum gerektirdiginden dolayı belirli sürelerin altında kurulması mümkün olmadıgından Radyo ve VDS Hizmetleri 24 saat içerisinde, Dedicated sunucu hizmetleri 48 saat içerisinde teslim edilmektedir. Yogunluga baglı olarak hizmet teslim süresi uzayabilmekte veya kısalabilmektedir. Ortalama hizmet teslim süremiz 1 ile 3 saat arasıdır.
5. Ücret
5.1: İs bu sözlesmede belirtilen hizmetler karsılıgı olarak ödenecek ücret siparis islemi sırasında belirtilen miktar kadardır. Belirtilen ücretlere KDV dâhil degil ise sonradan dahil ederek hesaplanır ve müsteriye gösterilerek tahsilat gerçeklesir.
5.2: Siberia önceden haber vermeksizin fiyatlar ve tarifeler üzerinde ileriye dönük olarak degisiklik yapma hakkını saklı tutar. Müsteri is bu degisiklikler konusunda simdiden olusabilecek degisiklikleri kabul, beyan ve taahhüt eder.
5.3: Ücret eger döviz kuru cinsinden verilmis ise fatura tarihindeki Merkez bankası efektif satıs kuru üzerinden Türk Lirasına çevrilerek ödenir.
5.4: Ücret fatura kesim tarihinden itibaren 5. is günü sonuna kadar siparis islemi sırasında kredi kartı ile ödeme talimatı var ise kredi kartı hesabından, kredi kartı ile ödeme talimatı yok ise müsteri iletisim adresinde belirtilen banka hesap numaralarına veya Siberia elden ödemekle yükümlüdür.
5.5: Ödemenin gecikmesi durumunda Siberia kur farkı faturası kesme hakkını saklı tutar.
5.6: Siberia müsteri ödeme islemini tamamlayıncaya kadar ilgili hizmeti kapatma, açma hakkını saklı tutar.
5.7: Siparis esnasında belirtildigi gibi domain/alan adı, SSL sertifikaları ve sunucu hizmetlerinde ( colocation, dedicated, sanal sunucular, oyun sunucuları ) islemlerinde geri ödeme yapılmaz.
6. Askıya Alınma
6.1: Ödeme konusunda problem yasanması, kredi kartı ile ödeme talimatı olan müsterilerde karsılık sorunları veya hüküm ve yükümlülükler ile ilgili maddelerden dolayı Siberia, müsteriye verilen hizmetlerin tümünü, e-mail, web, ftp hesaplarının tamamını durdurma hakkını saklı tutar.
6.2: Bu durumun devam süresince müsteri adına e-mail, web, ftp erisimleri yapılamaz ve e-mail hesapları bloklanarak gelen e-mailler geri çevrilir.
6.3: Sunucu üzerinde site basına en fazla CPU ve RAM kullanım oranı %20 'dir. %20 'yi geçen kullanıcı hesapları, ilk uyarının ardından askıya alınır. Bu hususta özel kampanya veya özel paketlerde belirtilen CPU oranları geçerlidir. CPU oranlarını geçen internet siteleri yada hizmetleri, Siberia'in zor durumda kaldıgı durumlarda müsteriye haber vermeksizin kapatması yada iptal etmesi hakkına sahiptir. 60 dakikadan daha az sürede bir “cron” çalıstıramaz. Tüm hosting paketlerinde 100% olarak sistem aktifligini riske sokacak cpu kullanımında hesabınız suspend edilir. Hosting hizmetleri dosya arsiveleme amaçlı kullanılamaz.
6.4: Sunucularımız üzerinde gerek telif hakları gerek T.C. yasalarına aykırı içerik bulundurmak yasaktır. Bu içerige; bruteforce-spam-ddos, hack, crack, warez, adult ve her türlü telif hakkı içeren dosyalarda dahildir.
6.5: Sunucu üzerindeki tüm yazılımların güvenligi müsterilerimize aittir. Chmod 777 'den kaynaklanabilecek yada yazılımınız ile ilgili kaynaklanabilecek herhangi bir konuda hiçbir sekilde Siberia sorumlu degildir.
6.6: Müsteri sunucu hizmetlerinde belirtilen ödeme tarihinde faturasını ödememesi durumunda hizmet 3 saat boyunca askıda bekletilir. 3. saat sonunda olacaklardan Siberia sorumlu degildir.
6.7: Sunucularımız üzerinden DDoS saldırısı yapılması yasaktır, böyle bir durumun tespitinde Siberia müsteriye sormaksızın hizmeti iptal etme hakkına sahiptir.
6.8: Sunucu hizmetlerimizde 1GBiT/s standart bakır port baglantısı bulunuyor olup müsterilerimizin 10 dakikayı asacak 100MBiT/s üzeri kullanım yapması durumunda Siberia müsteriyi uyaracak olup tekrarlanması durumunda hizmeti iptal etme hakkına sahiptir..
6.9: Firmamızda bulunan hizmetlerde barındırılması yasak olan sistemler (dosyalar):
Bu dosyaların hizmetlerde kullanıldıgı saptanırsa Siberia Bilisim Hizmetleri bu hizmeti kosulsuz sartsız durdurmaya hak kazanır. Durdurulan hizmetlerin geri iadesi yapılmaz.
• Toplistler
• *****, erotizm ve pornografi içeren siteler / Yasalara aykırı içerik siteleri
• IRC betikleri / Botlar
• Proxy betikleri / Anonymizers
• İzinsiz yazılım / *****
• İmaj barındırma betikleri (Photobucket veya Tinypic benzeri)
• Autosurf / PTC / PTS / PPC siteleri
• IP tarayıcıları (IP Scanner)
• Bruteforce programları / Betikleri / Uygulamaları
• E-posta bombalama / Spam betikleri
• Dosya barındırma / Yansı betikler. (rapidshare benzeri)
• Video dagıtımı (youtube.com benzeri betikler)
• Escrow / banka benzeri siteler
• HYIP vb. siteler
• Yatırım siteleri (FOREX, E-gold Exchange, Second Life/Linden Exchange, Ponzi, MLM / Pyramid Scheme)
• Yasal dagıtım hakkına sahip olmadan herhangi bir materyalin satısını yapmak
• Prime Bank Programları
• Aldatıcı / Fake Sistemler
• sans / Loto / Kumar oyunları siteleri (tesvik edenler dahil)
• MUD / RPG veya PPBG’ler
• Diski zorlayan programlar
• Nefret içeren / Irkçı / Rahatsızlık veren siteler
• Hacker odaklı siteler / arsivler / programlar / forumlar / (dark.net vb.)
• Yasadısı aktiviteleri organize eden siteler
• Yasadısı, telif hakkı gerektiren baglantı içeren (*****) forumlar / web sayfaları
• Yasal olmayan ve telif içeren film, dizi vb. yayınlar yapmak, 3. kisilere izlettirmek, sunucu trafigini kullanmak
• Video yayını yapmak, sunucu üzerinde video barındırmak, sunucuyu arsiv olarak kullanmak
• Mailer Pro vb.
6.10 Yasaklı sitelere giris, yasaklı sitelerden pornografik içerikler izlemek/indirmek yasaktır.
6.11 Sanal sunucuların Upload/Download amaçlı kullanılması hizmetin sonlandırılmasına sebep olacaktır.
6.12 Sanal sunucular üzerinden yapılacak olan bitcoin ve türevi islemleri yaparak sunucunun islemcisini, ramini, diskini veya interneti yoracak her türlü islemi yapmak hizmetinizin sonlandırılmasına sebep olacaktır.
7. Fesih
7.1: Müsteri is bu sözlesmenin herhangi bir maddesine aykırı davranarak sorumluluklarını ve taahhütlerini yerine getirmedigi takdirde yada is bu sözlesmenin ön yüzünde beyan ettigi bilgilerin dogru olmadıgının tespiti halinde,yukarıda belirtilen sözlesmeyi askıya alma halinin 3 saatten fazla devam etmesi halinde, Siberia hiç bir ihtar ve ihbara gerek kalmaksızın sözlesmeyi tek taraflı olarak fesih etme hakkına sahiptir. Bu sekilde gerçeklesecek fesih sonrasında müsteri; kalan süreye bakılmaksızın ödemis oldugu son sözlesme ücretini geri isteyemeyecegini, fesih tarihinde yürürlükte olan emsal sözlesme bedelinin 5 katı ticari cezai tazminat ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.
7.2: Müsteri hiç bir gerekçe göstermeksizin sözlesme normal süre ile sona ermeden 10 gün önce yazılı olarak ihtar etmek sartı ile is bu sözlesmeyi süresi sonunda fesih etme hakkına sahiptir. Sözlesmenin sona erme süresinden önce müsteri tarafından fesih edilmesi halinde sözlesme sonuna kadar ödenecek olan ücretlerin 1/2 sini defaten ve pesin olarak ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.
8. İletisim ve Bilgi Adresleri
8.1: Taraflar konusu sözlesmeden kaynaklanan her türlü tebligat için taraflar siparis adresinde belirtilen posta adreslerini yasal ikametgâh olarak kabul, beyan ve taahhüt etmislerdir.
8.2: Bu adreslere yapılan her türlü tebligat tarafların eline ulasmasa bile teblig edilmis kabul edilecektir. İs bu adreslere ait degisiklikler diger tarafa yazılı olarak bildirilmedikçe eski adresler geçerli olacaktır.
8.3: Siberia sözlesme süresi içinde müsteri'nin beyan ettigi elektronik posta adresine mesaj, bilgi, yazı, ihtar, ödeme bildirimi, hesap hareket çizelgesi,hesap ekstresi gönderebilir. Müsteri söz konusu elektronik iletilerin alınmadıgı yada kendisine ulasmadıgı iddiasında bulunamayacagı gibi, söz konusu iletilerin gönderildikleri tarihten 1 gün sonra yasal anlamda teblig etmis sayılacagını beyan, kabul ve taahhüt eder.
9. Ücretin Ödenmesinde Tereddüte Düsülmesi
9.1: Müsteri, aldıgı hizmetlere karsılık basvuru tarihini takip eden 7 gün içinde ödeme gerçeklestirmedigi takdirde temerrüde düsmüs sayılır. Bu durumda Siberia kur farkı faturası kesebilecegi gibi dilerse fatura tarihinden itibaren aylık %25 gecikme faizi talep edebilir. Müsteri bu gecikme faizi ve kur farkı faturasını ödemeyi beyan ve kabul eder.
9.2: Müsteri, is bu sözlesmeden dogan her tür alacak için Siberia’in dava yada icra takibi açması halinde de aylık %25 gecikme faizi, bakiye borç miktarının %50'si kadar cezai sart, %10'u Avukatlık Ücreti ve diger tüm yasal giderleri ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.
9.3: Müsteri, is bu sözlesmeden dogan alacaklarının tahsili için yasal mercilere İhtiyati Haciz ve İhtiyati tedbir için basvurması halinde Siberia'in teminatsız İhtiyati Haciz ve İhtiyati Tedbir kararı almaya yetkili oldugunu ancak buna ragmen Mahkemelerce teminat istendiginde, Bankalardan alınacak teminat mektuplarından dogacak komisyon ve her türlü ücretin kendileri tarafından ödenecegini ve bu konulara hiçbir itirazda bulunmayacagını beyan, kabul ve taahhüt eder.
9.4: Alınan hizmete iliskin ödemenin, ödeme zamanında yapılmadıgı takdirde, Siberia'in bu hizmeti bilgi vermeksizin durdurma hakkında sahip oldugu gibi; son ödeme tarihinden 3 saat süre içinde ücretin ödenmedigi durumlarda hizmetin komple geri dönüsümsüz olarak silme hakkına da sahipligi mevcuttur. Bu uygulamaya tabi tutulmus müsteriler yedek ve hizmetin açımı gibi taleplerde bulunmamayı kabul ederler.
10. Hosting Hizmeti Kullanım Kosulları
10.1: Hosting sunucularında (Paylasımlı sunucularda) herkesin esit haklara sahip olması için her musteri en fazla %25 CPU kullanma hakkina sahiptir. Hosting kapasitesi dısında islem yapan websiteler uyarılarak veya uyarılmadan suspend edilir. Bundan dogan zararlardan Siberia sorumlu tutulamaz.
10.2: Limitsiz web hosting hizmetleri yalnızca web site dosyalarının barındırılması amacı ile kullanılabilir olup, veri depolama, yedek alma, mp3, rar, exe dosyalarının barındırılması amacı ile kullanılamaz.
10.3: Her hosting hesabı 5MB I/O limitine sahiptir.
11. Geri İade Kosulları
11.1: Musteri; sistem üzerine yükledigi kredi yada uzatmak maksadıyla yaptıgı sonraki ay/yıl ödemelerini geri iade talep edemez.
11.2: Alıcı (Müsteri); satın aldıgı hizmetin kendisine teslim tarihinden itibaren asagıdaki maddeler ile belirtilmis kosullar ve sürelere baglı kalarak, Satıcı (Siberia)’e destek talebi üzerinden bildirmek sartıyla hizmeti reddederek sözlesmeden iade hakkını kullanabilir.
11.3: Alan Adı (Domain), Fiziksel Sunucu kiralama, Sunucu barındırma, Lisans ve Yazılım hizmetlerinde iade islemi mümkün olmamaktadır.
11.4: VDS, Hosting, Game Server, Nested sunucularında iade sağlanamaz.
11.5: Kampanyalı hiçbir üründe kesinlikle geri iade yapılmamaktadır.
11.6: Yapılan kampanyalar sonucunda firmamız kampanyayı durdurma, degistirme, fiyat degisikligi yapma hakkını müsteriye bildirmeksizin gerçeklestirme durumunu saklı tutar.
11.7: Hizmet iadesinden eklenen bakiyelerin hiçbiri kullanıcıya iade edilmemektedir, hesabınızın kredisine eklenen bakiyeler her zaman Siberia Bilisim Hizmetlerinde kullanılır
12. Arıza Durumları
12.1: Sunucular elektronik olarak çalısan cihazlar oldugundan dolayı gerekli ve optimal sartlar ne kadar saglanırsa da arıza yapma riskleri bulunmaktadır. Arızalanan sunucuların yedek parça temini verimerkezi tarafından yapılmaktadır.
12.2: Sunucu da çıkan arızalı parçaları ve yedek parçaları temin süresinden dogacak zararlardan firmamız sorumlu degildir. Hizmet alan sahıs bu süre zarfında firmadan hiçbir hak talep edemez. Yeni parçanın ve arızalı parçanın kendisine temin edilene kadar beklemek zorundadır.
12.3: Raid konfigurasyonundan kaynaklı hatalardan kurtarılamaz veri konumuna düsen diskler için kurtarma islem yapılamamaktadır. Bu durumda raid yeniden kurularak yedekleriniz varsa yedekleriniz yüklenir. Raid konfigurasyonu ve yazılımsal hatalardan firmamız sorumlu degildir.
12.4: Sunucu hizmetleriyle verilen managed hizmetlerde yapılan hatalarda firmamız yasadıgınız veri kaybı veya yasadıgınız zararlanda mesuliyet kabul etmemektedir.
12.5: Sunucu hizmetlerinde yapılacak verimerkezi veya IP degisikliklerinde sunucuların kapalı duruma gelmesinden firmamız sorumlu tutulamaz. Tasımalarda cihazların aktif hale gelme süresi en az 2, en fazla 5 is günüdür.
13. Yetkili Mahkeme ve İcra Daireleri
13.1: İs bu sözlesme bununla birlikte 13 madde ve alt baslıklardan ibaret olup, taraflarca okunup anlasılarak imza altına alınmıstır. (İmza altına alınma. Siparisin internet ortamında Siberia'e gönderilmesi ile gerçeklesmis kabul edilir). Siberia gerek gördügü takdirde yeni maddeler ve/veya alt baslıklar ekleyebilir, çıkartabilir ya da maddeler üzerinde degisiklik yapabilir. Müsteri bu degisiklikleri önceden kabul ettigini beyan ve taahhüt eder.
13.2: Yıllık hizmet alan müsterilerimizin Yıl içerisinde ki enflasyon oranındaki degisiklikler nedeniyle ek fatura çıkartılabilmektedir.
13.3: İs bu sözlesmenin uygulanması sırasında dogacak her türlü uyusmazlıkların Çözümünde İstanbul Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.
14. Oyun Sunucu Hizmetleri
14.1 Oyun sunucu hizmetleri ile birlikte Siberia paket saglayabilecegini belirtiyor ise Oyun Sunucunuz ile alakalı paket ihtiyaçlarınızı hizmet satın almadan önce sormanız gerekmektedir. Siberia Personelinin Oyun Sunucu Paketleri hakkında ve içeriginde bilgisi düsüktür.
14.2 Oyun Sunucu Paketleri hizmetler yanında promosyon olarak verilmektedir ve fiyat dahilinde tutulmaktadır. Paketler üzerinde düzenleme yapmak ve paketi oyuncularınızın kullanımına açmak müsteri sorumlulugundadır.
14.3 Oyun Sunucu Paketleri ile birlikte saglamıs oldugumuz paketlerin güncelligi, kullanılabilirligi konusunda garanti vermemekteyiz. Paketler ihtiyaç anında yapılır ve Siberia güncelleme ihtiyacı duyar ise güncellenir.
14.4 Oyun Sunucu hizmetlerinin ilk kurulum asamasında müsteri yalnızca 1 kez yardım alabilir. Birden fazla kurulum ve paket içerisinde degisiklik gerekir ise müsteri yardım ihtiyacını öncelikle Siberia harici noktalardan almalıdır. Siberia Yalnızca teknik destek sunmaktadır.
15. Sunucu Kurulumları
15.1 Her müsterimize Sanal sunucularında kullanmak üzere 3 sıfırlama hakkı verilmektedir 3 sıfırlama hakkını dolduran müsterilerimiz her bir ek sıfırlama hakkı için ek ücrete tabii tutulacaktır.
15.2 Özel isletim sistemi kurulumu taleplerinde müsterilerimiz yalnızca bir kere destek alabilmektedir birden fazla kez özel isletim sistemi kurulumu talep edilir ise ek ücrete tabii tutulmaktadır.
16. Sunucu Hizmetleri
16.1 Sanal sunucu hizmetlerinde belirtilen disk alanı isletim sisteminin kapsadıgı alan dahilinde olup harici olarak disk alanı tanımlanmamaktadır.
17. Bayilik Hizmetleri
17.1 Bayi+ Üyeliklerde, bizden olmayan hizmetin ödemesini almak ve fatura kestirmeye çalışmak yasaktır, gelen ödemenin %40'ı ceza olarak kesilmesine yol açar.
18. Kirala Senin Olsun (KSO) Sunucu Hizmetleri
18.1 Kirala Senin Olsun Sunucu hizmetlerinde 12 ay olacak şekilde hizmet süresi devam eder.
18.2 Kirala Senin Olsun Sunucu hizmetleri iptal edilip barındırma hizmetlerine geçiş sağlanabilir, 12 aylık anlaşma/sözleşme devam eder müşteri bu konulara hiçbir itirazda bulunmayacagını beyan, kabul ve taahhüt eder.
18.3 Kirala Senin Olsun hizmetinde aylar dolmadan iptal edildiğinde, +2 aylık ödeme ücreti alınacak ve sunucu alma hakkınız kaybolacağı gibi, tarafınıza herhangi bir geri ödeme yapılmayacaktır.